Myselfiescrapbook #3

17/05/2015

Bonjour,
Hi,

Vive les jours fériés, je peux avancer dans le projet #Myselfiescrapbook de Jennifer. Je ne fais pas les choses dans l'ordre car je viens en fait de créer ma couverture. J'ai également ajouté une page mais il va falloir que je refasse quelques selfies.
Happy holidays, I can advance in Jennifer's #Myselfiescrapbook Project. I don't do things in order because I am actually creating my cover. I also added a layout but I'm out of selfies.






L'impression est un freebie de chez Studio Calico (pour la St Valentin il me semble) modifié sous Photoshop pour que les couleurs correspondent à mon projet.
The printable is a freebie from Studio Calico (for Valentine's Day I think) edited in Photoshop so that the colors match my project.


2 commentaires:

  1. This looks so good, love your style and love the colours. Seriously love that cover

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Thank you Tracey. Really love this project.

      Supprimer

Oh un petit mot :)